July 24, 2010

Finally,she's married!




Yeay!!Kak Norul dh kawen..dgn skali lafaz oleh abg khalish,mereka sah menjadi suami dan isteri..walaupun ada sedikit gagap oleh abg khalish tp mereka tetap mengesahkannya..huhu.

Happy for them!Almost 3 years berofficemate ngan Kak Norul,mcm2 dugaan yg aku nmpak mereka hadapi..alhamdulillah,jodoh mereka panjang.hopefully stay forever.cpt2 dapat baby taw! =)

Pic ni taken during her solemnization..ada lg yg picture lain tp kt camera Ebab.nnt la aku upload lain..(klu rajin.haha..)Preparation die nk kawen ni mmg cm org gila.aku pn takut aku menghadapi mslh yg sama.hopefully aku xcerewet..heh!

Btw,next week ada sesuatu yg penting akan berlaku.tggu smpi next week ye aku hupdate.haha..

Till we meet again

=)



1 comments:

Dewi Aja said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

 
Copyright 2009 Its About Her. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemesfree